پانزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری «بسنا» و به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس مرکز مطالعات و طراحی شهر تهران گفت: جشنواره پژوهش و نوآوری آذرماه سال جاری و همزمان با هفته پژوهش با با حضور نمایندگان سازمان شهرداری‌ها، شورای اسلامی شهر تهران، دهیاری‌های کشور، شورای عالی مناطق، مجمع عمومی، توسط رؤسای جمهور کشور و با همراهی دانشگاهیان و نهادهای علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش و طراحی تهران تایید، تبادل و ارتقای دستاوردهای علمی و تجربی در حوزه مدیریت شهری را از اهداف این جشنواره خواند و گفت: همکاری با شهرهای ایران و جهان، سازمان ها و سازمان ها. موسسات و مراکز علمی- پژوهشی با هدف مشترک دانش و انتقال تجربیات شهری از دیگر اهداف این جشنواره است.

آتانی در ادامه به دیگر اهداف پژوهش و نوآوری در اداره شهرستان اشاره کرد و گفت: شبکه سازی و ارتباط با اندیشمندان، فرهیختگان و جامعه علمی با هدف وفاق علمی و بهره مندی از خرد جمعی و تقویت اجرای پژوهش های نظری و تکمیل و تکمیل بکارگیری مولفه های زنجیره علم و نوآوری شهری ضمن احترام و قدردانی از پژوهشگران حوزه مدیریت شهری و ایجاد انگیزه برای حضور بیشتر در این جشنواره دنبال می شود.

رئیس کانون کتابخوانی و برنامه ریزی شهر تهران تاکید کرد: علاقه مندان می توانند برای ارائه آثار در ساعت مشخصی به سایت جشنواره مراجعه کنند، به همین منظور اطلاعات بیشتر در سایت کانون کتابخوانی منتشر می شود. برنامه ریزی شهر تهران در RPC.TEHRAN.IR.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما