پکیج نمایندگی بک لینک دائمی با بک لینک سازی رتبه اول گوگل شوید بازدید ایده

Read more about Backlink order here.

همانطور که قبلا ذکر شد، هیچ پاسخ روشنی در مورد اینکه آیا باید بک لینک بخرید یا نه وجود ندارد. با این حال، چندین کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که بهترین لینک های پولی را دریافت می کنید و از جریمه گوگل جلوگیری می کنید. چگونه می توان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب را از بد تشخیص داد؟ قطعا شما می خواهید بهترین آژانس را برای اجرای لینک بیلدینگ خود انتخاب کنید تا در معرض خطر جریمه گوگل قرار نگیرید و رتبه های شما بهبود یابد. برای محاسبه رأسیت هر صفحه، الگوریتم PageRank از مفهوم ماتریس مرتبه ناپذیر استفاده می‌کند. با استفاده از این ماتریس، مقدار رأسیت هر صفحه به طور محاسباتی تعیین می‌شود. این مقدار رأسیت برای هر صفحه به صورت یک اعداد حقیقی بین 0 و 1 است که نشان‌دهنده اهمیت و قدرت صفحه است.

سفارش Backlink

هزینه 490 هزار تومان (برای سه پکیج پینترست، وبلاگی و دوفالو) تا 9 میلیون و 900 هزار تومان برای بزرگترین پکیج بک لینک های حرفه ای با کیفیت ادامه دارد. یک بک لینک با کیفیت به صورت فالو می باشد و سایت منبع در میان محتوای آن قرار داده شده است. اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود .

این امر نشانی بر اهمیت بالای بک‌لینک edu و میزان ارزشمندی آن برای وب‌سایت‌ها دارد. باتوجه‌به ارزشمندی و اثرات شگرف دریافت بک‌لینک edu می‌توان انتظار داشت که ارزش زایی بالایی را برای وب‌سایت‌های دریافت‌کننده به همراه داشته باشد. ما در این بخش به تعدادی از مهم‌ترین این مزایا اشاره می‌کنیم تا شما نیز پس از آشنایی در صدد تهیه آن‌ها برای وب‌سایت خود باشید. امیدوار هستیم این مقاله به شما در درک بهتر مزایا و معایب بک لینک ها، تفاوت بک لینک های فالو و نوفالو و تاثیر آن‌ها بر رتبه‌بندی سایت، کمک کند. اگر تجربه جالبی در استفاده از انواع مختلف بک لینک ها دارید، با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. برای این منظور باید با افراد، شرکت‌ها و اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه کسب و کارتان ارتباط برقرار کنید.

یکی دیگر از اشتباهات رایج مخصوصا وقتی بودجه برای خرید بک لینک کم باشد، این است که سئوکار یا صاحب وب سایت، تصمیم به خرید رپورتاژ میگیرد. راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید.

به عبارت دیگر، لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سایت شما، بک لینک هستند. بک لینک ها یکی از عواملی هستند که به افزایش رتبه سئو سایت شما کمک می کنند. در واقع، بک لینک ها نقش مهمی در محاسبه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجوی گوگل دارند.

علاوه بر همه این‌ها، آیا خود شما فکر نمیکنید که برندینگ و تبلیغات در فضای اینترنت حق هر کسب‌وکاری است؟پس اگر بدنبال بدست آوردن بیشترین امتیاز در نتایج موتورهای جستجو هستید حتما ساخت بک لینک را با استراتژی مداوم و منظم پیش ببرید. پیوندهای Dofollow یک نوع بک لینک هستند که همه به دنبال دستیابی به آن می باشند. اما باید این مسئله را بخاطر داشته باشید زیرا میتوان از طریق آن بک لینک های بسیار خاصی را از سایت های معتبر و شاخص بدست آورد و از بالاترین ارزش برخوردارند. بنابراین همانطور که در ابتدای این پست گفتم ، هر آنچه که من در اینجا بحث کرده ام کار می کند. مانند هر کاری که ارزش انجام آن را داشته باشد ، ارزش آن را دارد که خوب عمل کنید.

امروزه در بسیاری از وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و … از لینک ها استفاده می کنند. برای خرید بک لینک خارجی کافیست در سایت وبمسترسلام بسته مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پس از انتقال به ناحیه کاربری، آن را سفارش دهید. اگر نمیدانید کدام بسته بک لینک برای شما مفید است کافیست از طریق واتساپ درخواست مشاوره دهید تا خیلی زود سایتتان را بررسی نموده و بهترین پیشنهاد را مختص وب سایتتان به شما ارائه دهیم. خرید بک لینک gov می‌تواند، برایتان تاثیر بسیار مثبتی را در سئو سایت تان ایجاد کند و رتبه عمومی سایت تان را در گوگل بهبود دهد. همان گونه که بک‌لینک edu نوید یک فعالیت پویا را در عرصه وب برایتان به ارمغان می‌آورد. به همین دلیل می‌توان این دو بک‌لینک را دو بازوی قدرتمند در جهت ارتقای وب‌سایت‌ها به شمار آورد.

سفارش Backlink

بک لینک‌ها با کمک به سئوی خارجی وب‌سایت شما و همچنین به کمک اعتبار وب‌سایت‌هایی که به آن‌ها بک لینک می‌دهید یا از آن‌ها بک لینک می‌گیرید، باعث افزایش رتبه‌ی وب‌سایت شما در موتورهای جستجو می‌گردند. یکی از بزرگ‌ترین موتورهای جستجو، گوگل است و شما به کمک پیج رنک گوگل می‌توانید رتبه‌ی وب‌سایت خود را چک کنید و همچنین روند پیشرفت آن را زیر نظر داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به مقاله «پیج رنک گوگل چیست؟ از کجا بفهمیم Page Rank سایتمان چقدر است و چگونه آن را بالا ببریم؟» مراجعه کنید. خرید بک لینک edu به دلیل ایمنی بالا و تأثیرگذاری عالی موردتوجه مدیران وب‌سایت‌هایی است که به پیشبرد اهداف آنلاین خود می‌اندیشند. به دلیل توانایی بالای بک‌لینک‌ها در جذب مشتریان آن هم از سراسر جهان انتخاب نوع آن و توزیع متعادلشان برای مشاغل فعال در عرصه اینترنت ارزش بالایی دارد.

لینک های لایه اول به وب‌سایت اصلی، لینک های لایه دوم به لایه اول و لینک های لایه سوم به لایه دوم داده می‌شود. سون بک لینک به ارائه خدمات تولید محتوا فوق العاده با کیفیت نیز می پردازد. مثلا در ماه دهم یک بخشنامه صادر شود که فروش اینترنتی عطر بایستی به آن نظارت گردد و مالیات برایش بسته شود طوری که دیگر آنچنان سودی نخواهد داشت.

محتواهایی که در آن‌ها به فهرستی از موارد (مثل بهترین‌ ها، بدترین‌ ها، ارزان‌ترین‌ ها، گران‌ترین ‌ها و غیره) اشاره شده است، در مقایسه با سایر مدل‌های محتوا، بیشترین میزان بک‌ لینک منحصر به فرد و یونیک را به خود اختصاص می‌دهند. برای رشد سریع و بدون دغدغه سایتتان در موتورهای جستجو، در کنارتان هستیم. در دنیای امروز رقابت بین کسب و کارهای اینترنتی بالا گرفته و اقیانوسی که زمانی آبی و آرام بود، امروز به میدان جنگ بیزینس‌ها تبدیل شده است و کسب و کارها، یکی پس از دیگری دارند در این اقیانوس غرق می‌شوند و به دسته کشتی‌شکستگان می‌پیوندند. سوال این است که کدام کسب و کارها در این نبرد دوام می‌آورند؟ پیروزی در این نبرد، متعلق به کسب و کارهایی است که از استراتژی‌های درست و حرفه‌ای کمک می‌گیرند و به این استراتژی وفادار می‌مانند. بک لینک pbn ( پی بی ان ) یا تشریح واضح تر ( Private Blog Network ) شبکه ای از سایت های مخفی است.

لازم به ذکر است اجرای سرویس باعث تقویت لینک های ساخته شده سایت شما می شود و نهایتا به طور غیر مستقیم دامین اتوریتی وبسایت شما را تقویت می نماید. با توجه به ماهیت این سرویس لازم است که به عنوان مکمل سرویس های قبلی اجرا شود. و در آخر نیز توصیه می‌کنیم اگر قصد لینک سازی دارید سعی کنید از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که جز خرید بک لینک دائمی محسوب شده و به شدت برای سایت شما سودمند است و نتایج آن فوق‌العاده است.

جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن.

سفارش Backlink

صادقانه بگویم در رقابت های متوسط و سخت با محتوای تنها نمی توانید رتبه به دست آورید. وجود سایت های قوی و ایرانی برای تهیه بک لینک قوی در لینک یک گوگل شدن به شما کمک بزرگی می کند . بک لینک نوعی تایید کردن دیگر سایت ها از نظر گوگل می باشد و باعث رشد سریع سایت در نتایج گوگل می شود .

احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند. ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد. خرید بک لینک انبوه (به تعداد زیاد و در مدت زمان کم) به شکلی که در گذشته وجود داشته، در حال حاضر دیگه کارایی نداره. به عبارتی نباید برای سایت تون به طور مستقیم بک لینک انبوه خریداری کنید.

بک لینک در واقع پیوندی است که از سمت یک وب سایت به سایت دیگر داده می شود. برای اینکه در یک کلمه کلیدی خاص در نتایج گوگل رشد پیدا کنید لازم است یک تعداد از وب سایت ها ضمانت شما را بکنند که اینجا بک لینک معنی پیدا می کند. سئو پروسه‌ای زمان‌بر است و تاثیر بکلینک ها نیز از این قاعده پیروی می‌کند. جهت مشاهده تاثیر لینک سازی انجام شده حداقل به یک‌ماه زمان احتیاج است. این لینک‌ها می‌بایست توسط گوگل شناسایی شوند و پس از آن منتظر تاثیر آن‌ها در رتبه کلمات خود در گوگل باشید. اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید.

گوگل، مقصد لینک های فالو را بررسی می کند و در صورتی که توسط یک سایت معتبر لینک داده شوند، رتبه بندی سایت مقصد بهبود می یابد. در حالی که، بک لینک های نو فالو، لینک های طبیعی و ساده ای هستند که هیچ گونه تاثیری بر رتبه بندی نمی گذارند. زمانی که لینک خود را به صورت nofollow تبدیل می کنید، به گوگل اعلام می کنید که مایل نیستید ارزش و اعتباری از صفحه سایت شما به صفحه های دیگر منتقل شود.

از طرف دیگر، بک لینک های فروشی معمولا دارای محتوای ضعیف تری هستند، اما در تعداد زیاد عرضه می شوند. برای سایت های جدید قبل از ریپورتاژ زدن بهتر است بسته های لینک سازی برای سایت تازه تاسیس را استفاده کنید، تا قدرت دامین وب سایت خود را ارتقا دهید و همچنین پروفایل لینک سازی خود را ارتقا دهید و از این رو ریپورتاژ های شما تاثیرگذاری بهتری خواهند داشت. تفاوتی که دارد این است که ریپورتاژ جنبه تبلیغاتی دارد و در سایت های معتبر و پربازدید منتشر می شود. از آنجایی که این سایت ها هزینه بالایی دارند مطمعن شوید در سایتی سفارش ثبت کنید که دارای محتوای یونیک، پروفایل لینک سازی قوی و بازدید زیادی باشد. بطور کلی، سئو و بهینه سازی یک سایت برای موتورهــای
جستوجو به دو عامل اصلی بهینه سازی صفحـات ســایــت
و بهینه سازی دامین تقسیم می شوند.

سفارش Backlink

در ابتدا باید بدانیم که قبل از ساخت بک لینک باید تمام اصول سئو داخلی و سئو تکنیکال را رعایت کرده باشیم. به همین جهت تصمیم گرفتیم سایت هایی را گرد هم بیاوریم و برای
اولین بار مرکز خرید و فروش بک لینک را در کشور راه اندازی کنیم. تیم وب نسیم؛ با دانش و تجربه کار در انواع کسب و کارهای آنلاین در زمینه‌های پزشکی، ساختمانی، املاک، فروشگاهی، خدماتی و … مفتخر است شما را در بهبود و رشد کسب و کارتان، یاری کند. خدمات اصلی وب نسیم در زمینه بهینه سازی (سئو) در ابعاد اجرایی یا مشاوره است. در وهله اول باید بدانید که از بک‌لینک به عنوان لینک‌دهنده نیز یاد می‌شود که نقش بسیار مهمی را در الگوریتم های موتورهای جستجو، سئو و به طور کلی استراتژی کلی سایت ها برای رشد و بهبود عملکرد آن دارد. توجه داشته باشید که خرید بک لینک‌ها نیازمند تحقیق و توجه به جزئیات است.

سفارش Backlink

با توضیحاتی و مزایای که باب خرید بک‌لینک دانشگاهی ذکر نمودیم تا حد زیادی خود به نکات مثبت و برتری‌های این بک‌لینک به نسبت نمونه‌های رایج پی برده‌اید. ولی ما قصد داریم با گردآوری این موارد مورد تأیید در قالب یک فهرست، ارزشمندی این بک‌لینک را برایتان واضح‌تر سازیم. بدین ترتیب به طور کامل در می یابید که چرا این بک لینک تا این حد، طالب و محب دارد. ازآنجایی‌که سایت‌ها با پسوند edu سال‌ها است که دایر شده و بسیاری از وب‌سایت‌ها نیز بدان‌ها بک‌لینک داده‌اند، بسیار قدرتمند و پویا هستند.

شک نکنید که موتور جستجوی هوشمند گوگل بسیار باهوش تر از این حرف ها بوده و بلافاصله تشخیص خواهد داد که شما قصد بالا آوردن یک وب سایت به کمک خرید بک لینک موثر را دارید. از آن جا که این کار به نوعی دستکاری نتایج گوگل تلقی شده، گوگل با این حرکت به شدت مخالف است و سعی در جریمه کردن خریدار بک لینک دارد که به این جریمه ها در اصطلاح حرفه ای «پنالتی» گفته می شود. به همین دلیل، بایستی بگوییم که در حقیقت این گونه بک لینک برای سایت شما هیچ سودی ندارد و تنها سود آن برای فروشنده بکلینک خواهد بود. تحقیقات بک لینک رقبا یک استراتژی سئو است که در آن شما بک لینک‌های وب سایت‌های رقیب را تجزیه و تحلیل می‌کنید تا معیارهای کیفیت، نوع و تعداد بک لینک‌های مورد نیاز خود را درک کنید.

بک لینک زمانیست که یک وبسایت به وبسایت دیگر پیوند ایجاد می کند.این پیوند با لینک داخلی که در آن لینک تنها به همان دامنه ایجاد می شود متفاوت است. ارتباط مستقیم با مدیریت مجموعه وبمسترسلام از طریق  پیامرسان واتساپ، برای مشاوره خرید بک لینک. Pbn چیست ؟ pbn مجموعه ای از سایت هایی است که فقط برای بهینه سازی کلمات کلیدی و سئوی سایت استفاده می شود. برای سفارش بک لینک از جدول پایین ، سایت یا سایت های مدنظر خود را انتخاب کنید و از طریق تلگرام یا واتساپ با ما در تماس باشید . به دلیل لایه‌ای بودن ساختار بک لینک‌ها شناسایی آن برای گوگل بسیار دشوار بوده و امکان پنالتی شدن سایت در حالتی که اصولی از این روش استفاده شود بسیار کم خواهد بود.

به دلیل کیفیت بالای این بک‌لینک‌ها احتمال دریافت جواب منفی، جریمه و پنالتی شدن شما وجود ندارد. این بک‌لینک‌ها به‌صورت مستقیم، بدون واسطه، تبلیغ و دستی تولید شده، ازاین‌رو کاملاً حرفه‌ای بوده و می‌توانند، بسیار قوی ظاهر شوند. البته برخی شرکت‌ها با بررسی سئو داخلی، رقبا و عبارات کلیدی متناسب با شغلتان به ساخت بک‌لینک برای شما می‌پردازند. بدین ترتیب بهتر می‌توانید، در قالب یک استراتژی مدون به بهینه‌سازی ساختار صفحات وب خود اقدام نمایید.

سفارش Backlink

وقتی شخصی یک پست خوب را می‌خواند و یک بک لینک را می‌بیند که به منبع اشاره می‌کند، احتمال زیادی وجود دارد که روی آن کلیک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه آن مقاله از چه کسی و از کجا بوده است، به‌دست آورد. اگر آن شخص واقعاً از مقاله شما لذت ببرد، ممکن است شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کند. یک لینک ساده می‌تواند علاوه بر کمک به رتبه‌بندی موتورهای جستجو، مشتریان جدیدی را به وب‌سایت شما بیاورد.

سپس روی هر آدرس کلیک کنید تا ببینید از کدام صفحه برای کدام صفحه از سایتتان لینک گرفته‌اید. به طور پیش فرض، این گزارش بر اساس لینک‌های ورودی مرتب شده است که به شما نشان می‌دهد کدام صفحات بیشترین بک لینک را دارند. درصد لینک‌های follow در مقابل nofollow که یک وب‌سایت دارد، متفاوت است. توجه کنید که لینک سایت را بر روی کلمهٔ کلیدی‌ قرار دهید که با سایت هدف مرتبط باشد و از قرار دادن لینک در ابتدا یا میانه سایت خودداری فرمایید. شما اگر می خواهید رتبه بهتری داشته باشید باید با رعایت قواعد سئو از بک لینک های با کیفیت استفاده کنید .

ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. برای نمونه با استفاده از ابزار Morningscore، می‌توانید به طور یکپارچه پروفایل بک لینک رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه بک لینک‌هایی دریافت کرده‌اند. در این ابزار، می‌توانید قوی‌ترین یا ضعیف‌ترین لینک‌های آن‌ها را ببینید و آن‌ها را تکرار کنید تا استراتژی لینک سازی خود را متنوع کنید و حتی از قوی‌ترین رقبا پیشی بگیرید. بک لینک های فالو (دو فالو)، همان لینک های عادی هستند که در بسیاری از وب سایت ها دیده می شوند.

رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرم، لینکدین، توییتر، پینترست، یوتیوب و غیره، ابزارهایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانیم با کاربران و مخاطبان جدید روابط جدید ایجاد کنیم. در حالی که رسانه‌های اجتماعی هیچ تاثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی نتایج جستجو ندارند، می‌توانند به صورت غیر مستقیم به افزایش ترافیک کمک کنند. ما می‌توانیم از رسانه‌های اجتماعی برای بهبود لینک‌سازی استفاده کنیم. برای مثال می‌توانیم با تولید محتوای جذاب در این شبکه‌ها کاربران را دعوت به مطالعه ادامه مطلب در وب‌سایت کنیم.

از سوی دیگر، لینک بیلدینگ پولی زمانی است که به شرکت یا متخصص سئو پول می دهید تا لینک شما را در محتوای خود قرار دهد که این نوع لینک ریپورتاژی می باشد و یا ممکن است لینک هایی را در پست مهمان یا سایر سایت های رایگان قرار دهد که جز خدمات لینک سازی می باشد. بکوریتی در تابستان 96 پیاده سازی شد و از هفته اول مهر 1396 فعالیت خودش را آغاز کرده و با استقبال بسیاری روبرو شد. تهیه بک لینک قوانین خاص خودش را دارد و عملا نمی توانید این قوانین گوگل را رعایت کنید و بکوریتی تنها سایت در ایران می باشد که این مشکل سئو را به طور کامل پیش بینی و رفع کرده است . شما بواسط پنل بکوریتی می توانید به بهترین شکل ممکن بک لینک تهیه کنید . اتوریتی امتیازی بین 0 تا 100 می باشد و هرچقدر بیشتر باشد نشان دهنده قدرت سایت از نظر سایت منبع یعنی moz می باشد  و  این روش تهیه بک لینک ، برای افزایش اتوریتی وب سایت شما کاربرد بسیاری دارد . اما میدانید سایت بدون بک لینک نمیتواند رتبه خوبی کسب نماید؟ و یا در کلمه های رقابتی کسب رتبه و صفحه اول گوگل بدون بک لینک تقریبا غیر ممکن است.

بر اساس الگوریتم پنگوئن سایت هایی که لینک سازی اسپم دارند جریمه می شوند. خوشبختانه امروزه به لطف مبارزه با سئو منفی مجازات بک لینک ها کاهش یافته است و بسیاری از لینک های اسپم نادیده گرفته می شوند. بک لینک به لینک های ورودی (Inbound Link) از سایر وب سایت ها به سایت شما می گویند، در حالی که لینک خروجی به لینک هایی می گویند که از سایت خود به سایر صفحات در دامین دیگری می دهید. پیش از این گفتیم لینک خروجی برخلاف تصور عموم یک فاکتور رتبه بندی می باشد و می تواند به شدت رتبه شما را ارتقا دهد و بین سایت شما و سایر وب سایت های حوزه شما ارتباط ایجاد کند. مشکل لینکسازی طبیعی چیست؟ به طور عمده، لینک بیلدینگ طبیعی به ندرت اتفاق می افتد و هنگامی که برای اولین بار در حال رشد کسب و کار خود هستید، ممکن است نیاز داشته باشید که در ساخت لینک پولی سرمایه گذاری کنید تا بازدید وب سایت را به حداکثر برسانید. لینک سازی طبیعی زمانی است سایت ها به عنوان منبع یا مرجع محتوا به شما بک لینک می دهند.

لینک های خارجی که بک لینک نیز نامیده می‌شود عناصر اساسی در استراتژی‌های بازاریابی وب هستند که هدف آن‌ها افزایش اعتبار یک سایت در چشم موتورهای جستجو است. هر صفحه وب با رتبه بالا دارای مجموعه ای از لینک های ورودی با کیفیت بالا است و ارتباط قابل توجهی بین تعداد لینک های خوبی که یک سایت به آن اشاره می کند و قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو وجود دارد. دریافت بک لینک از یک سایت به منزله گرفتن تایید از آن سایت می باشد. زمانی که سایتی شما را در یک حوزه تخصصی تایید می کند گوگل هم به شما اعتماد می کند و همینطور بخشی از اعتبار و قدرت آن سایت به صفحه شما منتقل می گردد، در نتیجه اعتبار و قدرت وب سایت ارتقا می یابد.

گوگل نیز برای ارزش گذاری ، بک لینک صفحات سـایـت هـا
را فاکتور پیج رنک و جستوجوی لغات قرار داده است. در صورتیکه موفق نشدید از روش های رایـگان برای سـایـت
خود بک لینک تهیه کنید می توانـیـد آن را خـریـداری کـنـیـد. بک لینک فا قابلیت ارائه پکیج های متفاوتی را با تـوجه بـه
نیاز مشتری دارد. گاها در برخی از سایت های آموزش سئو، به کاربران از خطرناک بودن خرید بک لینک میگویند و این موارد میتواند ذهن مدیر سایت و یا سئو کار را درگیر کند چرا که واقعا خرید بک لینک از نظر گوگل تخلف حساب میشه و در صورت مشاهده، وب سایت فوق را جریمه خواهد کرد.

باتوجه‌به مزایای گسترده‌ای که خرید بک‌لینک edu برای مدیران کسب‌وکارها و تجارت‌های آنلاین دارد، استفاده از آن و پیوستن به این فاکتور سئو پرسود و منفعت است. بهبود رتبه در نتایج گوگل، افزایش ترافیک ورودی، ارتقا اعتبار و ارزشمندی سایت در نزد گوگل و در یک‌کلام رسیدن به افزایش رتبه سئوی قابل‌قبول از نتایج ارزنده این خرید پرمنفعت است. به همین دلیل کمتر مدیر وب‌سایت کاردان و تیزهوشی است که خود را از این نعمت بی‌بهره بسازد. چراکه می‌داند، به‌منظور برداشت، سهم واقعی‌اش از فضای وب باید حرفه‌ای‌تر گام برداشته و مقتدرانه به‌پیش رود.

از دیگر بخش ‌های مفیدی که می ‌توانید از آن‌ ها بک لینک دائمی رایگان دریافت کنید، شبکه‌ های مجازی است، قرار دادن لینک سایت در قیمت بیو و پروفایل شبکه‌ هایی همچون اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین تأثیر مثبتی در رشد سایت شما خواهد داشت. برای خرید بک لینک قوی و تاثیر گذار از سایت backlink.behtarinseo.ir بازدید کنید. هنگامی که کارشناسان سئو  ما بهترین بسته بک لینک را برای وب سایت  شما پیشنهاد می دهند ، بسته را خریداری کرده و جزئیات وب سایت خود را مانند زیر پر کنید. پست‌های مهمان می تواند رایگان یا پولی باشند، مثلا در سایت ویرگول شما می توانید پست رایگان بگذارید و در صورت نیاز اقدام به گذاشتن پست تجاری پولی کنید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.