نکات مهم در خرید پله پیما بالابر پله + لینک خرید شرکت فناوری هوشمند میکاییل پله پیما

این ابزار، علاوه بر کمک به افراد با مشکلات حرکتی، بهبود در کیفیت زندگی آن‌ها را نیز به دنبال دارد.

اگر سالمند شما در استفاده از این دستگاه، مشکل دارد و با کارایی ان آشنا نیست، می توانید از حضور پرستار وی کمک بگیرید تا در هنگام سوار شدن بر روی صندلی به فرد مورد نظر کمک کند. صندلی بالابر مسیر مستقیم بیشتر در ورودی منازل، ادارات، بیمارستان ها و … که تنها چند پله در مسیر مستقیم وجود دارد استفاده می شود. با توجه به تاشو بودن صندلی و جای پا در پله­ پیماها، این وسیله یک گزینه ایده­ آل در فضاهای محدود و راهروهای باریک برای جابجای کاربران می­ باشد. بدیهی است که نوع مستقیم به علت عام بودن ارزان­تر می­باشد و نوع منحنی به علت اینکه به طراحی سازگار با راه پله شما نیاز دارد ، گران­تر خواهد بود.

امکان نصب بدون کوچکترین تخریب و تغییر در فضای ساختمان

همچنین، تعیین مسیر مناسب برای نصب دستگاه، موقعیت دقیق نصب در طبقات مختلف و اجرای اتصالات برقی و الکترونیکی نیز از دیگر موارد مهم در نصب بالابر پله پیما هستند.

پله پیما معلولین

از مزایای برندهای ایرانی به دانش بومی و خدمات پس از فروش عالی میتوان اشاره کرد. چندین شرکت فعال در تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد به طراحی و ساخت انوان این دستگاه از جمله دستگاه صندلی، ایستاده و چرخشی مشغول هستند. این صندلی همانطور که از اسمش پیداست به شما کمک می کند تا به راحتی پله را بالا بروید.

از آنجایی که در طراحی آسانسور ها از یک قرقره برای جابجایی کابین بین طبقات مختلف استفاده می شود، معمولا صدای بلند و آزار دهنده ای را ساطع می کند.

مشخصات پله پیما ایستاده ، پله پیما چرخشی ، پله پیما خانگی ، پله پیما صندلی :

بالابر ابتکار صنعت نوین به‌دنبال فراهم کردن آسایشی است که شایسته آن هستید تا با خیالی آسوده در منزلتان زندگی کنید. آلفاتَک به عنوان بخش بازرگانی شرکت آسمان رامش فراز در سال 1398 با ایده کمک به توانمندی افراد دارای محدودیت حرکتی در پله ها ایجاد شد.

در فیلم زیر می توانید نحوه کارکرد و ویژگی های صندلی پله پیما مسیر مستقیم آویژه را مشاهده کنید. همه ی ما در بین خانواده ی خود افراد سالمندی را داریم که مشکل بالا رفتن یا پایین آمدن از پله را دارند. این افراد به دلیل کهولت سن و یا مشکلات زانو سوار ویلچر می شوند و به طور کلی برایشان طی نمودن پله سخت است. بالابر معلولین را یا می توان به صورت صندلی در کنار پله یا به صورت سکویی که ویلچر روی آن قرار بگیرید تهیه کرد.

شرکت پارس ایمن الکترونیک به عنوان مرکز فروش بالابر معلولین با سال ها سابقه فعالیت در عرصه ساخت انواع بالابر صنعتی متحرک خانگی و غیره توانسته است گامی بلند در جهت رضایت مشتری بردارد.

فروش بالابر پله پیما در سال های اخیر به دلیل آگاهی مردم از مزایای این وسیله برای بیماران و سالمندان بالا رفته است و بازارخوبی پیدا کرده است.

قیمت صندلی پله پیماپیچشی تقریبا برای یک عدد پاگرد دو برابر دستگاه مستقیم می‌باشد. برای خرید بالابر پله پیما و قیمت صندلی بالابر پله ای باید بدانید هر یونیت هدرولیکی این دستگاه حدود ۱۴ تا ۱۵ میلیون هزینه دارد. از مزایای پله رو کنترل مخصوصی است که به­‌وسیله آن می­توانید اشیاء را نیز جابه‌جا کنید.

در واقع بهترین صندلی پله پیما صندلی‌ای می‌باشد که تمام استاندارد‌ها و اصول ساخت صندلی برای معلولین و افراد کم توان در آن رعایت شده باشد.

  • قیمت و خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر | جهت مشاهده قیمت، مشخصات، کاربرد و مزایا بالابر پله رو مدل ویلچر بر وارد سایت شوید.
  • به طور کلی، بالابر پله پیما می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال یک راه حل موثر، قابل اعتماد و با کیفیت هستند.
  • در صورتی که مدل پاگردگردان، کل مسیر پلکان را بدون توقف طی می کند .دستگاه توسط پیچ و مهره، موقت به نرده یا دیوار متصل می گردد.
  • بالابر پله پیما به عنوان یکی از تجهیزات مهم در بسیاری از مجتمع‌ها، بیشتر توسط شرکت‌های متخصص در طراحی و تولید آن ساخته می‌شود.

شرکت متین با سالها سابقه در زمینه ساخت بالابر پله و پله پیما فعالیت دارد.

برای خرید یا سفارش بالابر مخصوص معلولین با ایمن الکترونیک تماس بگیرید.

بالابر پله پیما از جمله وسایل مهم و حیاتی است که برای افراد با محدودیت حرکتی و کسانی که دچار بیماری‌هایی هستند که از راه پله رفتن برایشان سخت است، بسیار مفید است.

پله پیما معلولین

این مجموعه در زمینه ساخت و فروش انواع بالابر های صنعتی و بالابر ویلچر خانگی در تهران می باشد، این مجموعه با طراحی، ساخت و نصب انواع بالابر ها خدمات با کیفیتی به مشتریان خود ارائه می دهند. آنچه که فوجیران  را به یک مجموعه عالی و حرفه ای تبدیل می کند، دقت بالا در مراحل طراحی و اجرای بالابر پله می باشد. نصب بالابر پله پیما با توجه به مشخصات فنی دستگاه و شرایط ساختمان انجام می‌شود. این فرآیند شامل بررسی و تهیه مواد و قطعات مورد نیاز، نصب ریل‌ها و راه‌اندازی مکانیزم این بالابر است.

اما نوع مارپیچ را می توان با قابلیت مارپیچ در پاگردها , برای کلیه راه پله های مارپیچ و دایره ای مورد  استفاده قرار داد. قبل از خرید پله­ پیما موارد ایمنی دستگاه مانند وجود کمربند اضطراری، آسارامش ترمز اضطراری (پاراشوت)، سنسورهای شروع و پایان مسیر، سنسور موانع و … را بررسی نمایید. به کمک یک کنترل کنار صندلی  و معمولا دو کنترل از راه دور می­ توان پله پیما را کنترل یا فراخوانی نمود.

ازآنجایی‌که صندلی پله پیما این امکان را به کاربر می­دهد که با خیالی آسوده و بدون هیچ دغدغه و فشاری بر بدن بین طبقات جابه‌جا شود برای افراد کم‌توان و ناتوان حرکتی بسیار مناسب است.

این شرکت به عنوان مرکز فروش بالابر معلولین در تهران با کادری مجرب از مهندسین و متخصصین بالاترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت بالابر معلولین در اختیار شما قرار می دهد.

بالابر خانگی به بهبود کیفیت زندگی شما در سال‌های آینده اختصاص یافته است. مشاوران ما، با ارائه ارزیابی‌های جابجایی و تحرک در خانه، یافتن راه‌حلی که متناسب با نیازهای ما باشد را برایمان آسان نموده‌اند.

  • نحوه اتصال بالابرهای پله رو شرکت فراز کاسپین به پله یا دیوار راه پله به صورت پیج و مهره‌ای بوده و  امکان جابجایی به مکانی دیگر (در صورت نقل مکان) به راحتی وجود دارد.
  • بالابر پله‌های رو دارای کفی، یکی از وسایل نقلیه مهم و کاربردی برای افرادی هستند که به علت کمردرد، اسکلتی، ناتوانی در پاها یا سایر مشکلات فیزیکی، نمی‌توانند از پله‌ها برودتند.
  • 90 درصد سفارشات نیاز به بازدید حضوری توسط کارشناس ندارند و با توجه به عکس و مشخصات که مشتری ارسال میکنند تشخیص داده میشوند .
  • در مجموع قیمت فروش صندلی پله پیما براساس نوع و کیفیت آنها متفاوت است.
  • این نوع پله پیما در   ساختمان‌هایی کاربرد دارد که درراه پله‌هایشان خمیدگی یا پیچش وجود دارد اغلب راه‌پله‌ها مستقیم نیستند و چندین پاگرد دارند.
  • تلاش ما همواره ارائه بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در کنار همدیگر بوده است.

به‌علاوه، این بالابر در مقایسه با پله‌های برقی کمترین تلاش فیزیکی را برای فرد ایجاد می‌کند و با افزایش راحتی و کاهش خستگی، زندگی روزمره فرد را بهبود می‌بخشد. بالابر پله نورد یکی از دستگاه‌های مکانیکی است که برای کمک به افرادی که به دلایل مختلفی از پله‌ها به‌صورت معمولی نمی‌توانند استفاده کنند طراحی شده است. این دستگاه بر روی ریل‌هایی نصب شده بر روی پله‌ها حرکت می‌کند و با کمک موتور برقی، افراد را به بالا و یا پایین می‌برد. در کل، بالابر پله نورد، یکی از ابزارهای مهم در بهبود کیفیت زندگی افراد با مشکلات حرکتی است.

پله پیما معلولین

با نصب سریع صندلی پله پیما در ساختمان مسکونی خود می توانید مشکل رفت و آمد را برای عزیزان تان حل کنید. علاوه بر این برای انتقال و جابجایی برخی وسایل نیز می توانید از این دستگاه استفاده کنید. جهت تعیین دقیق قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی نیاز به ارسال عکس و فیلم از محلی از پله ها می باشد که نیاز به عبور از آن دارید.

مناسب مکان هایی که فضای کافی جهت نصب آسانسور و بالابر ندارند… اولا اینکه معلولین ویلچرسوار در استفاده از ویلچربر پله ای راحتتر هستند و ضمنا ایمنی و آسوده خاطری بیشتری را به چشم خود می بینند.

از این بالابر برای حرکت و نقل و انتقال در انواع محیط‌ها، از جمله ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی، هتل‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، مترو و… استفاده می‌شود. با توجه به کارآیی، ایمنی و کیفیت این بالابر، استفاده از این دستگاه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بالابرهای پله با توجه به نوع مصرف و مکان استفاده، می‌توانند به صورت داخلی و خارجی ساخته شوند. برای مثال، بالابر پله‌های داخلی معمولاً برای ساختمان‌های داخلی و دفاتر کاری و پارکینگ‌های سرپوشیده استفاده می‌شود.

پله پیما معلولین

این بالابر از یک پله‌نورد الکتریکی و یک پله‌نورد پیاده تشکیل شده است که قادر به جابجایی افراد در فواصل بلند و بالا است. اگر به دنبال خرید بالابر پله پیما با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستید، با ما تماس بگیرید. صندلی پله پیمای خارجی توسط کشورهای صنعتی و پرقدرتی از قبیل امریکا ، انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، ترکیه ، روسیه و چین طراحی و تولید می گردد.

نکته دیگری که به عنوان یکی از پارامترهای قیمت این محصول می باشد کشور سازنده محصول می باشد محصول ایرانی صندلی پله پیما پیچشی که توسط کارشناسان کوشا طراحی شده تقریبا قیمتی معادل یک سوم قیمت سیستم اروپایی دارد . در سیستم ایرانی کارشناسان کوشا تلاش کردند بیشتر تمرکز را بر روی کیفیت و ایمنی دستگاه قراردهند . صندلی پله پیما را می توان بهترین گزینه برای عبور از مسیر پله ها در ساختمان های چندطبقه دانست که این امکان را با هزینه ای مناسب در مدت زمان کوتاه مهیا می کند.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.