آموزش لینک سازی فوق حرفه ای

خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک معتبر و ارزان مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید.

مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود. بنابراین جهت دریافت بک لینک های تقویتی اثر بخش لازم است آن ها را با متدهای جدیدی به کار بگیرید که یکی از این متدها استفاده بک لینک های تقویتی در لایه دوم به بعد در شبکه لینک سازی است. تیم سئوسل پکیج هایی نیز جهت سفارش خرید بک لینک انبوه و چند لایه ای (چند مرحله ای) ارائه نموده است که در همین صفحه مشاهده می‌نمائید. اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد.

✅ خرید بک لینک به چند شیوه انجام می‌گردد؟

بهینه سازی سرعت لود ، سئو تکنیکال و تمامی این موارد در سئوی داخلی موثر هستند اما برای گرفتن بهترین نتیجه بررسی یک متخصص و داشتن همه موارد با هم میتواند شما را با سرعت از رقبا جلوتر ببرد . پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید .

همچنین شما می توانید با ابزاری هایی مانند SEMrush بک لینک های رقبا را ببینید و بک لینک های سایت  خود را در یک مکان مناسب مدیریت کنید. پیگیری بک لینک، چیزهای زیادی در مورد ارزش سایت به شما می گوید و بخش مهمی از استراتژی سئو سایت به شمار می رود. توجه کنید که با ارزش ترین لینک ها در محتوای اصلی سایت قرار می گیرند. وقتی لینکی در هدر، پاورقی یا نوار کناری صفحه ظاهر می شود، به نسبت ارزش کمتری را دریافت می کند. هنگامی که به دنبال ایجاد بک لینک با کیفیت بالا هستید، این یک عامل مهم است که باید به خاطر بسپارید.

اگر در خرید بک لینک، بی دقتی کنید و از روش های اسپم (که متأسفانه خیلی مرسوم و متداول شده اند) استفاده کنید، ممکن است ناگهان با جریمه الگوریتم پنگوئن گوگل مواجه شده و کل بازدید سایت خود را از دست بدهید. ایجاد محتوای ارزشمند و اطلاعات مفید می تواند جذب بک لینک طبیعی از سایر وب سایت ها و وبلاگ ها را آسان کند. اگر محتوای شما جالب و مفید باشد، مردم به احتمال زیاد به آن لینک خواهند داد. در نظر داشته باشید شما با کمی تجربه می‌ توانید متوجه شوید که تاثیر بک لینک فالو بسیار بیشتر از بک لینک های دیگر است. بسیاری از افراد توانستند با استفاده از بک لینک‌ های نوفالو سایت خود را جزو صفحات برتر گوگل کنند. پس شما بهتر است از بک لینک‌ های فالو استفاده کرده تا بتوانید نتایج حیرت انگیز آن را بر روی سایت خود مشاهده کنید.

با بهبود جایگاه سایت در نتایج موتورهای جستجو و افزایش تعداد بازدیدکنندگان قطعا فروش محصولات و خدمات افزایش پیدا می‌کند. کافیست آدرس بهترین سایت برای خرید بک لینک را پیدا کنید و با خرید بک لینک باکیفیت‌، فروش خود را افزایش دهید. شما با هر نوع کسب و کاری قطعا می‌خواهید وبسایت تان در نتایج موتورهای جستجو جایگاه خوبی داشته باشد.

چرا متخصصان سئو بک لینک می خرند؟

صحت این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد. گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است. نکته ای که در مورد این سایت کمی ناراحت کننده است، وجود نداشتن نماد اینماد یا لوگو ساماندهی است. این موضوع کمی اعتماد کردن به آن را سخت میکند اما در هر حال با توجه به اینکه در صفحه درباره ما سایت آدرس کسب و کارشان وجود دارد، کمی این مشکل حل میشود. هیچ‌گاه گمان نمیکردم که به این سطح از تنوع و خلاقیت در لینک سازی برسم و این را مدیون دوره لینک سازی خارجی هستم. بسیاری از دوستان من در حوزه آموزش حرفه ای سئو فقط به موارد on-Page سئو می پردازند و مدام از این مسئله صحبت می کنند که لینک سازی دیگر نیاز نیست و از این جور صحبت ها!!!

در تمامی بک لینک ها 3 اصل ارتباط، اعتبار و نوع لینک دهی رعایت می شود. در این لیست یک لینک در جلوی هر بک لینک قرار داده شده است که با باز کردن آن با نمونه لینک ساخته شده نیز مواجه می شوید و تا بتوانید راحت تر آن را بسازید. در صورتیکه میخواهید از لینک سازی شبکه خصوصی یا PBN استفاده کنید پیشنهاد می کنیم آنها را مستقیما به سایت خود ندهید و به مقالات ریپورتاژ شده خود در سایر سایت ها بدهید.

شما بدون پیشینه حضور در کلاس هم می توانید در دوره لینک سازی پیشرفته شرکت داشته باشید. در این روش یک سری ابزارهای آنلاین صرفاً آدرس شما را در دایرکتوری‌های تست آنلاین وارد می‌کنند. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد. مطالعات مستمر و گسترده و همچنین تجربه های موفق ما در زمینه لینک بیلدینگ، می تواند شما را در این مسیر یاری نماید. لینک سایت واید دارای قدرت بالایی است و در زمان نسبتا کوتاه تری تاثیر بالایی دارد. کلیه رقبای اختصاصی شما از نظر سئویی و جایگاه در گوگل آنالیز می شوند.

  • داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود.
  • در غیر اینصورت انتشار کامنت برای شما فایده ای ندارد چراکه قبل از تایید کامنت و انتشار آن لینکش حذف می شود.
  • با خرید پکیج رپورتاژ با انکرتکست های مختلف از وب سایت های ما، معمولا این مشکل تا حد زیادی مرتفع می گردد.
  • خرید بک لینک یکی از متداول ترین روش های بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل است.
  • موضوعی که هنوز عده ای از افراد نمی پذیرند این است، که سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه قاتلان بزرگ زمان هستند.
  • همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم.

اما فراموش نکنید که تمامی بک لینک ها ممکن است در لیست لینک های سرچ کنسول ظاهر نشوند. در حال حاضر، تیم سئوسل چندین پکیج متنوع جهت خرید بک لینک را خدمت شما ارائه می‌نماید که می‌توانید با توجه به شرایط و وضعیت سایت خود و استراتژی که مدنظر دارید از یکی یا همه آنها استفاده نمائید. احتمال بسیار پایینی دارد که بتوانید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خود را به رتبه های برتر تجربه نمائید. البته این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتان نیز بستگی دارد و پاسخی قطعی نمی‌توان داد. اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد.

خوشبختانه گوگل برای این قبیل سایت‌ها در بخش Manual Actions گوگل سرچ کنسول پیامی با عنوان unnatural links ارسال می‌کند و به این وسیله مدیران سایت‌ها از علت جریمه شدنشان مطلع می‌شوند. هر سایتی که بک لینک های «بیشتر» و «مرتبط تری» از سایت های معتبر دریافت کرده باشد، از نظر گوگل، سایت با ارزش تری خواهد بود و رتبه بهتری در نتایج جستجو خواهد داشت. اگر رقبای ما رتبه های بهتری در نتایج جستجوی گوگل دارند، باید بدانیم که از کدام سایت ها لینک گرفته اند و چگونه به این جایگاه ها رسیده اند.

در این دوره با کمترین هزینه و با کمک مدرسی با اخلاق و پرانرژی بهترین ایده‌ها را دریافت می‌کنیم و به موفقیتمان در مسیر لینک سازی خارجی بسیار امیدوار می‌شویم. رپورتاژ آگهی مفهومی است که به معنای انتشار و انتقال آگهی ها و اطلاعات تجاری از طریق وب سایت ها، پورتال ها یا دایرکتوری های آنلاین مختلف است. این روش جذاب و موثر باعث می شود اطلاعات شما به تعداد زیادی از افراد برسد. شاید خیلی جاها حتی در وبسایت ما دیده باشید که خرید بک لینک ممنوع!!! یک لیست 50 بک لینک EDU و GOV خیلی قوی را همین الان خرید کنید و از آن برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، هیچ پاسخ روشنی در مورد اینکه آیا باید بک لینک بخرید یا نه وجود ندارد.

مجموعه ما 50 لینک را که قدرت بسیار بالایی دارند را عرضه می کند که برای رتبه گیری سایت شما کمک شایانی خواهد کرد و اعتماد گوگل نسبت به سایت شما را تا حد چشمگیری افزایش خواهد داد. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که باید به آن توجه کنید، جریمه شدن توسط گوگل برای پیوندهای غیرطبیعی است. به همین دلیل، دانستن موضع گوگل در مورد لینک های پولی مهم است، زیرا قطعا نمیخواهید توسط گوگل جریمه شوید. گوگل نمی خواهد شما بک لینک بخرید، موتورهای جستجو هیچ روش مصنوعی برای به دست آوردن لینک را دوست ندارد. SEMrush دارای دو زمینه اصلی است، که به طور خاص با بک لینک ها سروکار دارد. اولین قسمت Backlink Analytics است که به شما اجازه می دهد تا رقبای خود را ارزیابی کنید و قسمت دوم Backlink Audit است.

به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. اگر به کسب و کار آنلاین خود نگاه بلند مدت دارید و می‌خواهید برای مدت طولانی در جایگاه‌های خوب صفحات جستجو قرار بگیرید بهتر است خرید بک لینک را فراموش کنید. چرا؟
هر لینکی که به سایت شما وارد می‌شود مثل یک رأی مثبت به سایتتان است. وقتی تعداد این رأی‌ها زیاد شود، از نظر گوگل شما در انتخابات توانسته‌اید با اکثریت آراء پیروز شوید و به جایگاه نمایندگان سایت‌های برتر دست یابید. حالا اگر در این میان گوگل متوجه شود شما این جایگاه را با خرید رأی به دست آورده‌اید چه خواهد شد؟ آن جایگاه را از شما می‌گیرد یا به عبارت دیگر رتبه سایتتان به طور جدی افت خواهد کرد. در نظر داشته باشید شما در هنگام خرید بک لینک با کیفیت باید قیمت بک لینک را پرسیده و از آن اطلاع پیدا کنید.

با این حال، قبل از اقدام به خرید بک لینک، باید با مزایا و ریسک‌های این روش آشنا شوید. یکی از مزایای خرید بک لینک افزایش اعتبار و قابل اعتمادیت وبسایت شماست. با خرید بک لینک‌ های با کیفیت، سایت شما به عنوان یک منبع مرجع و معتبر تلقی می‌شود و این می‌تواند تأثیر مثبتی بر رتبه‌ بندی وبسایت شما داشته باشد.

متاسفانه برخی همکاران با چنان دقتی اطلاعات جعلی می دهند که زبان از گفتن آن قاصر است. با توجه به این مثال، گمان نمی رود دیگر تردیدی درباره خرید بک لینک انبوه و بی کیفیت وجود داشته باشد. این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط گوگل جریمه گردید. جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!!

به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. در تمامی سایت ها و مواردی که فروش بک لینک وجود دارد، خرید بک لینک برای یک مدت معین است. مثلا شما 20 هزار تومان پرداخت می کنید و سایت x متعهد می شود که بک لینک وب سایت شما را برای مدت یک ماه در سایت خود با انکرتکست y نمایش دهد.

با توجه به اینکه انکرتکست ها انواع مختلفی دارند، استفاده مناسب از انواع آن نیز موجب طبیعی تر شدن لینک سازی یا خرید بک لینک توسط شما خواهد شد. دلایل بیان شده و ده‌ها اما و اگر دیگر نشان دهنده اهمیت انتخاب کیورد (Keyword) و انکر تکست (Anchor Text)  مناسب برای رپورتاژ است که توصیه می‌کنیم انتخاب آن را به یک تیم حرفه ای و متخصص واگذار کنید. با توجه به کیفیت سایتی که از آن بک لینک دریافت می‌کنید و سایر عوامل، مزایای مختلفی برای سایت شما به ارمغان می‌آورد. هر چه بیشتر بک لینک‌های شما در سایت‌های با کیفیت و معتبر قرار گیرند، به بهبود جایگاه سایت شما در کلمات کلیدی رقابتی کمک بیشتری خواهید داشت.

  • شما به راحتی می‌ توانید خرید بک لینک خود را از مجموعه رایا مارکتینگ انجام دهید.
  • برای سفارش لینک سازی خارجی و مشاوره سئو داخلی به ما در تلگرام پیام دهید یا پلن های ما را در سایت بررسی کنید .
  • با خرید این پکیج رتبه وب سایت خود را ارتقا خواهید داد و میتوانید در مدت زمان کم با کلمه های کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شوید با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد.
  • احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است.
  • اغلب، افرادی که این خدمات را ارائه می دهند، به یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) ایجاد نموده اند که این شبکه  از وب سایت هایی  تشکیل شده که مالک آن هستند و می توانند به راحتی پیوندها را در آن قرار دهند.

شما می توانید از Google Search Console برای رشد سایت و دیدن بک لینک های  خود استفاده کنید، اما ممکن است این پروسه اندکی زمان بر باشد. اگر می خواهید بک لینک معتبر بخرید اما نمیدانید چطور؟ تا پایان این قسمت با ما همراه باشید تا شما از یک سری از مسائل در خصوص قیمت بک لینک آگاه کنیم. در پلن 2 شما میتوانید دو متن همراه با تصویر و لینکهایتان برای ما ارسال نمایید و ما متن شما رادر 10 سایت فارسی با پیج اتوریتی تا 36 قرار می دهیم. انتشار رپورتاژ و لینک سازی برای کسب و کارهای نوپا و برند های به نام و بزرگ ایران افتخار بزرگیست برای ما که در طی چند سال اخیر به انجام رساندیم و هر روز بیش از پیش در کسب رضایت مشتریان کوشا هستیم. ما در مقاله بک لینک رایگان بسیاری از این وب سایت های رایگان رو به شما معرفی کردیم. علاوه بر ویدیو بالا، اگر علاقه به ساخت بک لینک رایگان با کیفیت دارید حتما نگاهی به آموزش رایگان لینک بیلدینگ بی اندازید.

وقتی از سرچ کنسول گوگل استفاده می‌کنید، خواهید دید که آیا گوگل می‌تواند در سایت شما خزش و آن را ایندکس کند یا خیر. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که به گوگل کمک می‌کند تا زمینه وب‌سایت شما را درک کند و از آن اطلاعات برای رتبه‌بندی صفحات شما در نتایج جستجو استفاده کند. رپورتاژ یا Directory Submission یک روش دیگر برای بهبود سئو وبسایت است. در رپورتاژ، محتوای مورد نظر شما در سایت های پربازدید، دایرکتوری‌ها و فهرست‌های وب ثبت می‌شود. این فهرست‌ها به عنوان صفحاتی معتبر در موتورهای جستجو شناخته می‌شوند و ارتباط بین وبسایت شما و موتورهای جستجو را تسهیل می‌کنند. در صورتی که وبسایت شما در فهرست‌ها و دایرکتوری‌های معتبر و مرتبط با حوزه شما قرار بگیرد، اعتبار و قدرت سئوی آن افزایش خواهد یافت.

خدمات لینکسازی جزو اصلی ترین و تخصصی ترین خدمات ما در کنسئو می باشد. ما علاوه بر لینک سازی وب سایت شما وب سایت رقبای شما را به طور کامل آنالیز می‌کنیم. با آنالیز سئو سایت سعی داریم بهترین پلن و برنامه رو در زمینه لینک سازی کلاه سفید روی وب سایت شما پیاده سازی کنیم.

کارشناسان این مجموعه به راحتی می‌ توانند شما را در این زمینه کمک کرده و اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار دهند. اما اگر لینک سازی به درستی انجام نشود تنها پول خود را هدر داده اید. همانطور که در بخش قبلی گفتیم استفاده از بک لینک باکیفیت‌ باعث افزایش رتبه سایت در نتایج گوگل می‌شود در نتیجه بیشتر در معرض دیده شده قرار می‌گیرد و کاربران بیشتری جهت آشنا شدن با خدمات و محصولات شما وارد سایت می‌شوند. بهترین سایت خرید بک لینک این مزیت را دارد که شما را در خرید باکیفیت‌ترین و قوی‌ترین بک لینک کمک می‌نماید. بک لینک به بیان ساده به معنای پیوند یا لینک دادن از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. به طور کلی بک لینک ها در واقع نقش مهمی در واکنش  الگوریتم های گوگل در وب سایت، سئو سایت و استراتژی کلی رشد وب سایت شما ایفا می کنند.

Ahrefs داده‌های فراوانی را ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما در مدیریت و بررسی بک لینک‌ها کمک کند. برای استفاده از ابزار بررسی بک لینک، می‌توانید URL وب‌سایت خود یا رقبایتان را وارد کنید تا اطلاعاتی در مورد سایت‌هایی که به آن صفحه لینک دادند را دریافت کنید. هنگامی که URL یک صفحه را وارد کردید، تمام لینک‌هایی را خواهید دید که به آن صفحه اشاره می‌کنند. این ابزار جستجوگر بک لینک، همچنین اطلاعات بیشتری مانند رتبه‌بندی دامنه و تعداد دفعاتی که آن دامنه به سایت وارد شده، لینک داده است را ارائه می‌دهد. خرید بک لینک یکی از راهکار های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌ بندی وبسایت است. با خرید بک لینک می‌توانید به سرعت و بهبود روند سئوی وبسایت خود کمک کنید و در مقابل رقبایتان پیشی بگیرید.

موضوعی که هنوز عده ای از افراد نمی پذیرند این است، که سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه قاتلان بزرگ زمان هستند. گاهی می توان سنجیده و با خرید بک لینک های باکیفیت جانی دوباره به کسب و کار آنلاین خود تزریق کرد. برای اینکه کیفیت بک لینک های دریافتی را تجزیه و تحلیل کنید می‌توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید. در این قسمت بهترین و کاربردی ترین ابزارها را جهت بررسی بک لینک ها به شما معرفی می‌کنیم. گروهی دیگر از بک لینک که جاب تیم برای کارفرمایان عزیز در نظر دارد ارائه بک لینک فالو است که ارزش و اعتبار زیادی داشته و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد منتقل خواهد کرد. این موضوع باعث می‌شود تا شناسایی سایت برای ربات‌های گوگل نیز اقدام ساده‌ای در نظر گرفته شود.

با لینک سازی معقول و روش‌های سئوی کلاه سفید در کنار شما خواهد بود تا برای شما موقعیتی پایدار در گوگل به ارمغان بیاورد. رایا مارکتینگ یک مجموعه بسیار حرفه‌ ای و معتبر در این زمینه می‌ باشد که می‌ تواند افراد زیادی را یاری کند. اگر شما نیز به دنبال توسعه فروش اینترنتی خود هستید می‌ توانید از استراتژی‌ های بک لینک این مجموعه کمک گرفته و سایت خود را به مرور زمان معتبر کنید. به این صورت می‌ توانید بازار هدف را شناسایی کرده و کالا و خدمات خود را به تعداد افراد بیشتری بفروشید. قبل از هر اقدامی بهتر است مشاوره تلفنی و یا آنلاین با مجموعه رایا مارکتینگ داشته باشید و سپس بعد از به دست آوردن اطلاعات مناسب به ثبت سفارش بک لینک در این مجموعه بپردازید.

همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند. مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. اگر یک وبسایت بک لینک های مناسبی داشته باشد، علاوه بر آن‌که باعث بهبود کلمات کلیدی لینک‌شده (Anchor Text) می‌شود، باعث افزایش ارزش دامنه و صفحه یا همان da و pa نیز می‌گردد. بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند.

این دوره طی چند جلسه ویدیوئی مجموعا 8 ساعت می باشد که مدام در حال بروزرسانی سفارش بک لینک است و چک لیست هایی نیز درحال آماده سازی است که به مجموعه اضافه شود.

برند منشن گرچه بدون لینک انجام می شود اما اثرگذاری و اهمیت آن کمتر از بک لینک نیست. به همین خاطر، در تمامی پکیج های لینک سازی، تعداد قابل توجهی برند منشن نیز ایجاد خواهد شد. چنانچه نمی دانید برند منشن چیست، کافیست به نوشته برند منشن (brand mention) مراجعه نمائید و به طور کامل با آن آشنا شوید. “خرید بک لینک” در واقع به برون سپاری فرایند لینک بیلدینگ توسط صاحب سایت به مجموعه ای دیگر گفته میشود.

از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید. به طور خلاصه، رپورتاژ خبری مجله ای ارائه شده توسط سئوسل به رپورتاژهایی اطلاق می‌شود که در شبکه‌ای از وب سایتهای خبری مجله‌ای اختصاصی درج می‌گردند. همچنین رپورتاژهای وبلاگی نیز به رپورتاژهایی اطلاق می‌گردد که در وبلاگ‌های ایرانی، یعنی سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی درج می‌گردند (این رپورتاژها در شبکه‌ای از وبلاگ‌های ایجاد شده در سابدامنه سرویس‌های وبلاگی درج خواهند شد). همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم. با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت.

اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید. تجربه ما نشان می دهد که پردرآمدترین و موفق ترین وب سایت ها از لحاظ سئو همیشه آن مواردی بودند که خرید بک لینک را انجام می داده اند، اما گوشه چشمی به بحث پنالتی شدن هم داشتند. این موارد همواره توانسته اند که ظرف اندک زمانی خود را به صدر نتایج گوگل رسانده و بیشترین کسب درآمد را داشته باشند.

همچنین انکرتکست‌ها به صورتی تنظیم می‌شوند که یک پروفایل لینک سازی حدالامکان طبیعی را از نگاه گوگل داشته باشید. زمانی که لینک وبسایت شما در وبسایت دیگری ثبت شود، به لینک ساخته شده بک لینک می‌گویند. عده‌ای از وب‌مستران تصور می‌کنند که بک لینک ها دیگر ارزشمند نیستند و در رتبه‌بندی وبسایت‌ها در گوگل تاثیری ندارند اما اینگونه نیست!

امروزه اکثر دانشجویان، به دلیل عدم وجود سرمایه اولیه و توانایی سرمایه گذاری، به صورت های فردی یا گروهی اقدام به طراحی یک وب سایت برای خود و یا گروه دانشجویی خود تحت عنوان «استارت آپ» کرده اند. متاسفانه اگرچه اکثر این وب سایت ها با عشق و علاقه طراحی شده و بنا گردیده اند، اما هرگز به مرحله درآمدزایی نخواهند رسید. چرا که این وب سایت ها معمولا به سئو و بهینه سازی به وسیله خرید بک لینک هیچ اعتقادی نداشته و می خواهند به اصطلاح به صورت کاملا کلاه سفید عمل نمایند.

اگر شما سابقه خرید بک لینک معتبر از سایت دیگری را دارید، میتوانید در کامنت ها معرفی کنید تا ما هم در صورت صلاح دید ، آن را به متن صفحه اضافه کرده و به کاربران پیشنهاد دهیم. اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید. در این سایت پکیج سوم (به استناد به نوشته های خود سایت) بک لینک دائمی ارائه میکند. همچنین میتوانید رپورتاژ از این سایت خریداری کنید که از بابت دائمی بودن لینک ها خیال شما راحت باشد. بکلینک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی به شمار می‌رود اما به تنهایی کافی نیست.

برند رایامارکتینگ اغلب به دلیل ارائه خدمات تولید محتوا شناخته میشود. بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند. البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. اما اگر رقبا شما تعداد بالایی بک لینک با کیفیت داشته باشند، تاثیر گزاری چند عدد رپورتاژ (هرچند با کیفیت) مقداری بعید خواهد بود. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد. هنگامی که ببیند حجم زیادی از لینک‌ها به سمت سایت شما سرازیر شده است، جریمه‌هایی را برای سایتتان در نظر می‌گیرد.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما