بازی شبانه استقلال مقابل جواد نکونام روز جدیدی است

ماجرای تقابل رهبری استقلال با جواد نکونام حالا به سوژه شماره یک این تیم تبدیل شده است. ماجرای پروتکل جلسه که در رسانه ها منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. البته نکونام مورد حمایت هواداران است و علی خطیر در صحبت های خود بر حمایت سرمربی این تیم تاکید می کند اما خبر خاصی از رابطه برخی مدیران با سرمربی استقلال به گوش می رسد.

جلسه شب بعد از گفتگو

طبق اطلاعاتی که به دست ما رسید، ماه گذشته پس از مصاحبه جواد نکونام علیه یکی از مدیران باشگاه و انتقادات وی، این مدیر تماس گرفت و موفق شد شبانه برخی از مسئولان بلندپایه استقلال را جمع کند. همه تصور می کردند که این موضوع مربوط به مشکلات مالی باشگاه است و این جلسه ویژه برای حل موضوع افزایش درآمد باشگاه برگزار شده است اما موضوع چیز دیگری بود. این کارگردان در بخشی از جلسه استقلالی ها را جمع کرد و از مصاحبه جواد نکونام گلایه کرد. بالاخره به جایی رسید که اصرار کرد متنی تهیه شود و به جواد نکونام داده شود تا سرمربی استقلال بفهمد علیه مدیران ارشد باشگاه حرفی نزند. نامه ای که بیشتر شبیه تهدید بود…

من برای کسی نامه نمی فرستم!

علی خطیر به عنوان رئیس باشگاه در آن زمان مورد انتقاد جواد نکونام قرار گرفت اما وی با تهدید نامه سرمربی استقلال موافقت نکرد و تاکید کرد که چنین اقدامی نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه مشکلی را حل نمی کند. همچنین منجر به انتقاد می شود. آنها همچنین حاشیه را افزایش می دهند. او بر همین اساس از چنین شغلی تحت عنوان مدیرعامل امتناع ورزید و تاکید کرد که اگر یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال می خواهد چنین حرف هایی را به نکونام بزند، یا مصاحبه کند یا نامه بنویسد. اسمش یا نامه ای که همه اعضا امضا کنند.. هیئت مدیره باید به نکونام بدهد اما او به عنوان مدیرعامل نمی خواهد با این محتوا به نکونام امضا کند. حتی شنیدیم علی خطیر وقتی از این جلسه رفت گفت من آنقدر جوان نیستم که بازیچه دیگران شوم!

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما