شاید کمتر به طور مستقل به این روز جدید فکر می کرد

فوتبالیست های آبی پوست پایتخت که امید زیادی به تقویت جایگاه خود با یک پیروزی دیگر داشتند و حتی در دقیقه 25 توانستند به گل برتری برسند و بوی نتیجه بالا را بیش از پیش به قزوین بیاورند متاسفانه نیمه دوم سخت و خسته کننده بود.

شمس آذر که گل تساوی استقلال را به ثمر رساند، نشان داد که این تیم نه به استقلال وفادار است و نه به هیچ تیم دیگری و مصمم نیست تیمی شکست خورده باشد، به همین دلیل مقابل استقلال نشان داد. نیمه دوم. آبی پوشان و نشان داد که همچنان تیمی غیرقابل پیش بینی خواهد بود.

استقلال گل برتری آرمانی رمضان را به ثمر رساند و این استقلالی ها بودند که جشن را در ورزشگاه قزوین آغاز کردند و نمی دانستند که یک بار دیگر بهترین تیم میدان هستند، اما به نظر می رسید بازی همچنان ادامه دارد و باید. اینقدر باشد.آسان نیست.و با این سرعت تمام شد چون هنوز 60 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود.

شادی استغلولیان 15 دقیقه بیشتر طول نکشید و گل تساوی قزوینی ها مانند آب سردی بر تن این تیم بود که در خوشحالی پیروز شد و گویی به خواب رفت و جایگاه خود را به عنوان یک لیدر محکم دید اما گل تساوی تمام رویاهای فوتبالیست های آبی پوش را نابود کرد.

در زیر حملات آبی پوشان نه آنچنان قدرتمند بود و نه به نظر می رسید قدرت این تیم به شمس اوزار نرسد و او از نتیجه تساوی راضی نبود و قدرت تغییر را نداشت. نمره. نتیجه به نفع آنها بود تا 6 دقیقه وقت تلف شده هم نتوانست تساوی را برای هر دو تیم رقم بزند و استقلالی ها باید تساوی را تحمل می کردند و 2 امتیاز مهم این بازی را از دست می دادند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما