موتور برق 1 کیلو وات ایمر مدل LT1200B آتورشاپ

از بهترین موتور برق های سایلنت می توان به موتور برق هواسدان بی صدا، موتور برق بدون صدا لانسین، موتور برق کم صدا کاما و موتور برق لانسین سری سایلنت های پاور اشاره کرد.

موتور برق

پس برای وسایل الکترونیکی که به نوسانات برق حساس بوده و به یک جریان بدون نوسان نیاز دارند، مانند لپ تاپ، کامپیوتر، مدل مناسبی می باشد. کانوپی به محفظه‌ای گفته می‌شود که برای جلوگیری از صداهای ناشی از موتور برق مورد استفاده قرار می‌گیرد که به آن اتاق سایلنت هم گفته می‌شود. ضرورت استفاده از کانوپی به علت صدای زیاد موتور برق‌ها، مخصوصاً موتور برق‌های بزرگ که می‌توانند یک منبع آلودگی صوتی باشند بیشتر احساس می‌گردد و دستگاه را تبدیل به موتور برق سایلنت می‌کند.

موتور برق ورما 1.8 کیلووات اینورتردار VM2000i

در نوع دستی که در زمان بی برقی یک اپراتور قیمت موتور برق خانگی را روشن میکند و آن را وارد مدار برق میکند. نمایندگی هیوندای در ایران از سال 1389 آغاز به فعالیت کرد و اکنون یکی از برندهای مطرح در بازار ایران می باشد. شرکت هیوندای توانست در ایران بیش از 180 مرکز فروش و خدمات پس از فروش راه اندازی کند. این قابلیت بر روی اکثر موتور برق های بالای 3 کاوا استفاده می‌شود و اجازه نمی‌دهد ولتاژ موتور برق زیاد شود و وسایل الکترونیکی شما را بسوزاند.

موتور برق

وجه تمایز موتور گاز سوز نسبت به سایر موتور برق ها بی خطر و ایمن بودن آن می باشد. موتور گازی به خاطر گازسوز بودن و حذف بنزین دارای طول عمر بیشتری نسبت به موتور بنزینی است. موتور گازسوز نسبت به موتورهای بنزینی و دیزلی دارای تنوع مدل کمتری می باشد. قیمت موتور برق های دیزلی به دلیل توان و مشخصات فنی بالاتر، گران تر از سایر ژنراتورهاست.

محل قرارگیری موتور برق باید چگونه باشد؟

اگر قصد خرید موتور برق دست دوم دارید، حتماً به برند سازنده، میزان ساعت استفاده شده از موتوربرق و مقایسه آن با قیمت موتور برق نو توجه داشته باشید. موتور برق های چینی از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت دارند.

قیمت موتور برق سایلنت، در مقایسه با موتور برق های بنزینی معمولی، کمی بیشتر می باشد، چون در ساخت موتور برق بی صدا، از اینورتر و بهترین متریال استفاده شده است.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما