پشت صحنه لغو حضور مهاجم بوندسلیگا در پرسپولیس


آفتاب نیوز :

پرسپولیسی ها از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی به دنبال مهاجم بودند و با جست و جوی بازار در نهایت به نبیل بهوی سوئد رسیدند و با این بازیکن که سابقه چندان قوی ندارد قرارداد بستند. قبل از به خدمت گرفتن نبیل یک گزینه الجزایری به کادرفنی پرسپولیس ارائه شد که مورد تایید هم قرار گرفت. اسحاق بلفضیل الجزایری که در پست مهاجم برای تیم ملی بازی می کند فصل گذشته برای الغرافه بازی می کرد.

این مهاجم بلند قامت 31 ساله سابقه بازی در تیم های اینتر، هرتابرلین، هوفنهایم، وردربرمن، استاندارد لیژ، المپیک لیون و پارما را در کارنامه دارد و اخیرا به پرسپولیس نیز لینک شده است. یحیی با این بازیکن موافقت کرده بود و باشگاه مشکلی برای جذب بلفازیل نداشت. حتی نامه های لازم برای آمدن این بازیکن به پرسپولیس نوشته شده بود. آیزاک ابتدا برای امضای قرارداد دو ساله با پرسپولیس دو میلیون دلار طلب کرد.

او برای هر فصل حدود یک میلیون دلار می خواست که با بودجه پرسپولیس متفاوت بود. باشگاه «پرسپولیس» تنها تا سقف 600 هزار دلار می توانست برای جذب مهاجم خارجی هزینه کند و به همین دلیل واسطه این انتقال به بلفادیل اعلام کرد که برای سال اول تنها 600 هزار دلار دستمزد می گیرد. بعد از مذاکرات فراوان بالاخره آیزاک با دادن 600 هزار دلار به پرسپولیس موافقت کرد.

در این بین یکی از دلالان نه چندان معروف که بارها به دلیل عدم کمک به ایران از آمدن گزینه های مختلف باشگاه های ایرانی به ایران جلوگیری کرده بود، دوباره این کار را انجام داد و وقتی متوجه شد اسحاق انتخاب شده است. پس از تماس با این بازیکن به او می گوید که پرسپولیس باشگاه ثروتمندی است و من می توانم به جای 600 هزار دلار با یک میلیون دلار با شما قرارداد ببندم.

اتفاقی که به دلیل محدودیت بودجه باشگاه «پرسپولیس» رخ نداد و این باشگاه نتوانست بیش از 600 هزار دلار به این بازیکن بپردازد. بلفضیل وقتی دید اوضاع به این شکل است، گفت من با کمتر از یک میلیون دلار به ایران نمی آیم و به این ترتیب و تنها به دلیل دخالت بی مورد دلال، حضور این مهاجم الجزایری در «پرسپولیس». “از میدان خارج شد.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما